קעקועים » מאמרים וחדשות » על פירסינג וקעקועים – הופכים את הגוף ליצירת אומנות

על פירסינג וקעקועים – הופכים את הגוף ליצירת אומנות

טיפול נכון ויעיל בקעקועים ופירסינג ידאג כי הם יישארו נקיים ויפים וחשוב מכך ישמרו על בריאותכם

קעקועים ופירסינג הם אומנות בפני עצמה והמבחר הינו עצום, הן של קעקועים בצורות וצבעים מדהימים והן של פירסינג רבים. בגלל שפע זה חשוב לעשות אותם דרך סטודיו לקעקועים אשר הינו מקצועי, ידוע, ותיק ואמין אך לא פחות חשוב הוא כמובן לטפל בהם על-מנת שיהיו יפים ובולטים כפי שהנכם רוצים אך גם כדי לא לזהם אותם.


טיפול בפירסינג וקעקועים

הטיפול מתחלק למיקומים של פירסינג בגוף אך די קבוע לגבי קעקועים:

  • טיפול בקעקועים– מסירים את התחבושת בין 4-2 שעות לאחר ביצוע הקעקוע וזאת תחת מים פושרים. שוטפים את הקעקוע בעדינות ומייבשים עם תפיחות קלות, לאחר-מכן יש למרוח שכבה דקה של משחת בפנטן פלוס. את המשחה יש למרוח כ-3 פעמים ביום למשך שבועיים לפחות. בחודש הראשון לא לחשוף קעקועים לשמש ולא להחשף לים או בריכה, אין לגרד את הקעקועים או לעבור טיפולי לייזר בקרבתם וכדי לשמור על אריכות ימיהם ואיכותם מומלץ למרוח גם לאחר ההחלמה קרם הגנה מפני שמש על גבי הקעקועים.
  • טיפול בפירסינג (גבה, טבור, פיטמה)–שוטפים את הפירסינג עם סבון ומים חמים, מייבשים את האיזור ומורחים עליו משחת בפנטן פלוס וזאת יש לבצע 3 פעמים ביום למשך כשלושה שבועות. אין לגעת בפירסינג עם ידיים מלוכלכות ואין לרחוץ בבריכה או בים.
  • טיפול בפירסינג (שפה, לשון, אנדרגראונד, סמיילי)– מצחצחים שיניים 3 פעמיים ביום ולאחר-מכן שוטפים עם מי פה. מנקים הפרשות באמצעות קיסם אוזניים יבש ונקי כאשר בשבועיים הראשונים להמנע ממגע מיני באיזור פירסינג ולשמור על האיזור נקי.
  • טיפול בפירסינג (אף, אוזניים)–מנקים את איזור פירסינג והעגיל עצמו בעזרת קיסם אוזניים טבול באלכוהול 70% כ-3 פעמים ביום למשך 3 שבועות.

איזורים בגוף המותרים לקעקועים

באופן עקרוני, ניתן כיום לבצע קעקועים וגם פירסינג כמעט בכל איזור בגוף ועל כל פיסת עור בגוף. יחד עם זאת, ישנם איזורים שפשוט לא רצוי לקעקע בהם וזאת כיוון שאינם קולטים את הצבע בצורה טובה ומירבית כאשר איזורים אלו הם כפות הידיים, כפות הרגליים והפנים.

ביצוע קעקועים ופירסינג בסטודיו מקצועי

קעקועים כמו גם פירסינג הם ביצוע פולשני וחודרני לעור ועל כן תמיד ישנה סכנה לזיהום או פגיעה כלשהי באיברים בגוף. יחד עם זאת, כאשר ביצוע קעקועים וכן פירסינג נעשה דרך סטודיו לקעקועים ופירסינג שהינו ידוע, אמין, בעל שם וותק וכן מקצועי בתחום אזי אין מה לדאוג שכן הביצוע יעבור באופן חלק, כואב כמה שפחות ותינתן הדרכה מלאה להמשך הטיפול בקעקוע או פירסינג.

כדי לשמור על בריאותכם מפני זיהומים, פגיעות באיברים בגוף וגם להשיג את התוצאות הרצויות לכם, סטודיו מקצועי הוא המקום והתשובה בשבילכם ולכן אסור להתפשר בנושא שכן בריאותכם חשובה מכל.

באתר זה דאגנו לרכז עבורכם את טובי אנשי המקצוע בתחום קעקועים וכן פירסינג כדי שתוכלו להעזר ולמצוא סטודיו לקעקועים וכן פירסינג מקצועיים ובעלי שם וידע. לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר מצויינות, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יישמחו לחזור אליכם בהקדם עם שלל הצעות מפתות.

אל תתפשרו על מחיר ובחרו סטודיו מקצועי ואמין בעל שם לביצוע קעקוע או פירסינג גם אם הוא מעט יקר יותר וזאת כדי למנוע עוגמת נפש ופגיעה עתידית

עוד באותו נושא

אמני הקעקועים הגדולים בישראל – כל קעקוע כיצירת אמנות

אמני הקעקועים הגדולים בישראל – כל קעקוע כיצירת אמנות

המקעקעים הטובים ביותר בישראל בעלי ניסיון רב שנים מתייחסים לכל קעקוע כיצירה אמנותית ואתם זוכים לאיכות מעולה ושלמות מירבית בכל קעקועאם בעבר...

מחירון קעקועים ופירסינג

מחירון קעקועים ופירסינג

אפשר לעשות קעקוע עם מדבקה , כמו שהיינו עושים כשהיינו ילדים ואפשר להוציא אלפי דולרים על קעקועים, תשאלו את דיוויד בקאהם בזמן שבמרכזי ערים ואפילו...

סטודיו לקעקועים

סטודיו לקעקועים

  מה שפעם נחשב לחלק מתנועת השוליים, נמצא היום במרכז של המרכז. קעקועים הפכו בכל העולם לפריט חובה על גופם של מפורסמים מתחומים שונים, צעירים...