קעקועים » מאמרים וחדשות » אמני הקעקועים הגדולים בישראל – כל קעקוע כיצירת אמנות

אמני הקעקועים הגדולים בישראל – כל קעקוע כיצירת אמנות

המקעקעים הטובים ביותר בישראל בעלי ניסיון רב שנים מתייחסים לכל קעקוע כיצירה אמנותית ואתם זוכים לאיכות מעולה ושלמות מירבית בכל קעקוע

אם בעבר קעקוע נחשב לסמל של קשיחות או מרדנות, כיום תופעת ההתקעקעות הפכה למקובלת יותר ופופולארית מאוד בארץ ובעולם כולו. עם הזמן והטרנד אשר התפתח נפתחו יותר ויותר סטודיו קעקועים בחיפה, תל אביב וכן ערים נוספות בישראל ואנשים רבים נהנים ממגוון עצום של יצירות וקעקועים בחלקי הגוף השונים ממיטב המקעקעים בישראל. במאמר זה נסקור את מיטב המקעקעים והסטודיו לקעקועים בישראל מצפון ועד דרום כדי שגם אתם תוכלו להנות מכל קעקוע אשר תחשקו בו ברמה ובאיכות הגבוהים והמושלמים ביותר.

טובי המקעקעים בישראל

להלן מספר מקעקעים וסטודיו לקעקועים הנחשבים לטובים ביותר בישראל ואשר אליהם נוהרים אנשים מכל רחבי הארץ לביצוע מגוון עצום של כל סוגי הקעקועים:

צפון

  • זבוב קעקועים – הסטודיו הוקם ב-2008 בידי רגב קורן בכדי לספק לתושבי הקריות והצפון את הרמה המתקדמת והגבוהה ביותר בתחום הקעקועים. רגב בעל ניסיון משנת 2001 ואף עבד בתחום מספר שנים בחו"ל ומהיותו אמן וצייר הוא מתמחה בעיצוב דוגמאות שונות ורבות לפי בקשתו של הלקוח.
  • יצירת קשר: שדרות משה גושן 31, קרית מוצקין. טלפון: 04-8732601
  • ענת טאטו – הסטודיו קם ב-2004 בעפולה ואנשים מכל רחבי הארץ נוהרים אליו ברצון להתקעקע במבחר קעקועים מקטלוג מובחר וציורים בסטודיו או לפי דוגמא אישית והתאמה אישית. האווירה היא חמה וביתית בסטודיו וניתן כמובן לקבל ייעוץ והכוונה בבחירת הקעקוע.
  • יצירת קשר: שפרינצק 14/5, פינת כורש, עפולה. טלפון: 04-6590022 או 054-7860403

מרכז

  • פנטגרם טאטו – סטודיו קעקועים בתל אביב אשר מוביל בתחומי הקעקועים ובודי-פירסינג, פועל תחת השגחתו של רועי פנטגרם אשר מתמחה בעבודות של שחור-אפור ריאליסטיות, מבצע קעקועים במקצועיות מלאה, עבודות צבע, כיסויים לקעקועים ישנים וכן עבודות אבסטרקטיות. הסטודיו דואג לשמור על צוות קטן אך איכותי במיוחד עם יחס אישי חם ללקוח ותשומת לב מלאה לכל פרט ובקשה. ההקפדה על הסטריליות בסטודיו הינה ברמת בית חולים ובפיקוח משרד הבריאות וכל המכשור הינו מהמפתחים והיצרנים המובילים והמקצועיים בתחום בעולם.
  • יצירת קשר: דיזנגוף 101 (קומה 2), ת"א. טלפון: 03-6291789
  • Master Tattoo – הסטודיו הינו בניהול אוראל הללי ומתמחה באומנות הניקוב וכן אומנות הקעקוע על כל הרבדים וכולל ניקובי גוף, פנים, עיצובי קעקועים בהתאמה אישית, עיצוב קעקועים לפי דוגמא או תיאור, כיסוי קעקוע, עיצוב קעקוע כיסוי, חידוש קעקוע ועוד. בסטודיו תהנו מאוסף ייחודי ועשיר של דוגמאות נדירות אשר מבטיחות להצית את הדמיון לקעקועים בלתי נשכחים, ישנה שמירה של רף גבוה באשר אל הגיינה ואסתטיקה במקום תחת אישור ופיקוח משרד הבריאות.
  • יצירת קשר: הלני המלכה 5, ירושלים. טלפון: 02-6254568 או 050-6709409
  • פסיכו – הסטודיו נוסד בשנת 1993 בידי אבי ונונו אשר היה לחלוץ בתחום. פסיכו נחשב לאחד מטובי סטודיו קעקועים במרכז ובישראל בכלל ודוגל בעבודה ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר מבלי להתפשר הן מבחינת השירות והייעוץ והן מבחינת עבודת הקעקועים עצמה בפועל והתאמתם לכל לקוח ולקוח.
  • יצירת קשר: מרכז דיזנגוף, שער 2, קומה 2, ת"א. טלפון: 03-6201088

דרום

  • יאיא – יאיא הינו סטודיו צעיר יצירתי וצעיר המתמחה בקעקועים, איפור קבוע ופירסינג. הוא מנוהל בידי מילה גרינברג אשר הינה אדריכלית יוצרת וכן מקעקעת מקצועית. לסטודיו ניסיון עשיר ורב בתחום וישנה שמירה מלאה אודות רמת אסטיות, הגיינה, רמת החומרים המעולה ואפילו שמירה על קשר עם הלקוחות עד לשביעות רצונם.
  • יצירת קשר: מרכז גילת, ב"ש. טלפון: 08-6497733 או 054-4428864
  • רוקסטאר – הסטודיו נוסד בתחילת 2012 אך כבר יצר לעצמו שם בארץ עם מענה מקצועי בתחומי הקעקועים והפירסינג ונהנה מקהל לקוחות קבוע מכל רחבי הארץ. יחס אישי חם ומעולה עד לשביעות רצונו של הלקוח, אפשרות לבחירת קעקועים מקטלוג עשיר ביותר או להתקעקע עם ציור או דוגמא מהבית וסקיצה אישית, ביצוע כל סוגי הקעקועים באיכות גבוהה ואיכותית וכמובן הקפדה מלאה על הסטריליות באישור ובפיקוח משרד הבריאות.
  • יצירת קשר: העצמאות 2/13, אשדוד. טלפון: 08-9466697

זכרו לבקש הוראות מדוייקות מהמקעקע כיצד לשמור על הקעקוע ולתחזק אותו כך שיישמר באיכות וברמה הגבוהים והטובים ביותר

עוד באותו נושא

מחירון קעקועים ופירסינג

מחירון קעקועים ופירסינג

אפשר לעשות קעקוע עם מדבקה , כמו שהיינו עושים כשהיינו ילדים ואפשר להוציא אלפי דולרים על קעקועים, תשאלו את דיוויד בקאהם בזמן שבמרכזי ערים ואפילו...

סטודיו לקעקועים

סטודיו לקעקועים

  מה שפעם נחשב לחלק מתנועת השוליים, נמצא היום במרכז של המרכז. קעקועים הפכו בכל העולם לפריט חובה על גופם של מפורסמים מתחומים שונים, צעירים...